Isteri pergi majlis bacaan yassin, suami rogol anak tiri sehingga hamil



Selama 21 bulan, remaja perempuan berusia 13 tahun terpaksa menjadi tempat melampias nafsu bapa tirinya. Akibatnya, remaja itu kini hamil akibat perbuatan terkutuk lelaki itu. 

Ketika mangsa, 'A', berusia 12 tahun, suspek yang hanya dikenali sebagai 'SP', 43, memperdayakan mangsa untuk melakukan perbuatan terkutuk itu dengan ganjaran telefon bimbit dan wang sejak April 2018. 

Mangsa juga selalu diberi amaran keras agar tidak mengadu mengenai pemerkosaan itu sehinggalah mangsa disahkan hamil yang kemudian membawa kepada penangkapan suspek. 

Di depan Ketua Polis Tulungagung (Indonesia), Eva Guna Pandia, suspek mengaku merogol anak tirinya kerana tewas dengan nafsunya sendiri. 

"Saya salah. Saya terlalu mengikut nafsu," katanya yang juga mengakui merogol mangsa hampir setiap minggu. 

Dalam pengakuan itu, suspek berkata, dia selalu melakukan perbuatan itu di malam Jumaat ketika isterinya pergi menghadiri majlis bacaan yassin. 

"Ibunya pergi majlis bacaan yasin, saya ajak dia untuk 'bermain'," katanya. 

Menurut Eva, kes itu terbongkar selepas seorang anggota polis tempatan curiga melihat keadaan mangsa seperti wanita hamil, sedangkan dia baru berusia 13 tahun. Selain itu, penduduk setempat juga sedar, mangsa sudah jarang keluar dari rumah.

Ketika disoal, A akhirnya mengaku yang dia sedang mengandung anak hasil perbuatan dari bapa tirinya. 

Suspek kemudian ditahan dan suspek mengaku melakukan perbuatan itu di rumahnya. Setelah mendapati mangsa hamil, mangsa dipindahkan ke tempat lain untuk menyembunyikan kehamilannya itu. 

Suspek akan didakwa di mahkamah dan bakal berdepan dengan hukuman penjara 5 tahun penjara dan maksimum 15 tahun penjara. 


Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

No comments

Powered by Blogger.