'Total lost & jahanam semua!' - Penyewa kiriman syaitan dari neraka buat onar



Adab menyewa rumah, jagalah rumah itu seperti menjaga rumah kita sendiri. Tetapi masih ada lagi individu yang tidak bertanggungjawab dan sanggup menganiaya pemilik rumah. 

Baru-baru ini viral di media sosial beberapa gambar rumah sewa yang dipenuh dengan sampah sarap membuatkan pemiliknya berasa terkilan dengan sikap penyewa kiriman dari neraka itu. 

Insiden itu dikongsikan oleh rakan mangsa di Facebook, turut menimbulkan pelbagai reaksi netizen. 

SEBELUM ini dok tengok gambar rumah sewa viral yang kotor dan jahanam disebabkan pleh penyewa. Rasa macam tak logik sebab takkanlah boleh kotor sangat. 

La ni dapat tengok sendiri ada manusia gila boleh buat rumah kawan kami teruk sampai jadi macam ni. Total lost jahanam semua benda. Pening kepala oi bila nak start kemas tu. Mana nak mula?! 

Proses nak mendapatkan balik kunci rumah dari penyewa pun bukannya senang. Kena buat laporan polis untuk keselamatan dan upah peguam segala baru bagi kunci. Kalau tak buat keras macam tu rumah dia. 

Sudahlah sewa tak bayar, dah dapat kunci dan bila buka pintu lagu ni. Haru betui. Satu rumah penuh dengan sampah. 

Malas nak cerita panjang. Hampa tengoklah, kami-kami kemas bagai nak gila. Kos sewa lori punggah sampah pun dah beribu, belum nak baiki dalam-dalam lagi. 












Sumber: Hang Dhamin

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

No comments

Powered by Blogger.