(Video) Pakar Wushu belasah isteri sebab pindahkan TV ke bilik lain



Video viral menunjukkan pakar seni mempertahankan diri (Wushu) membelasah isterinya yang sedang mendukung bayi dalam kejadian yang berlaku di rumah mereka di Hanoi, Vietnam, Isnin lalu.

Media tempatan melaporkan, Nguyen Xuan Vinh, 32, berang dengan isterinya yang memindahkan televisyen dari tempat asal ke bilik lain. 

Mangsa, Vu Thi Thu Ly, 27, yang bekerja sebagai penyampai radio, memuat naik video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) kejadian itu di media sosial. 

Berdasarkan video itu, Vinh bukan sahaja menendang kepala isterinya, malah dia turut menampar muka mangsa dengan kuat sehingga menyebabkan mangsa terjatuh. 

Mangsa yang cedera terpaksa pergi ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Manakala suaminya masih belum ditahan polis walaupun video itu sudah viral meluas di media sosial. 

Difahamkan, pasangan itu pernah bercerai disebabkan kes keganasan rumah tangga, tetapi mereka bersama kembali sebelum anak kedua dilahirkan. 


"Dia pukul saya yang ketika itu sedang mendukung bayi. Saya tak dapat tahan lagi dan beritahu kepada ibu saya mengenai apa yang berlaku. 

"Dia pernah pukul saya sebelum ini tetapi bukanlah sampai teruk macam ni dan kali ini dia pukul saya di depan anak-anak. Ini sangat melampau dan tidak boleh diterima," katanya.

Sumber: Daily Mail

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

No comments

Powered by Blogger.